-14 sprawnych autobusów;
-668.014 przewiezionych osób;
-5722 ton przewiezionych towarów;
-długość sieci - 749 km.
MIEJSKIE TRAMWAJE I AUTOBUSY:
- 35 motorowych wozów tramwajowych;
- 24 przyczepnych wozów tramwajowych;
- 2 techniczne wozy tramwajowe;
- 7 towarowych wozów tramwajowych
- 1 tramwaj-solarka
- 4 sprawne autobusy;
- 7 przyczep autobusowych ( od 1948 3 );
- w 1948 roku planowany zakup 4 nowych autobusów
- 16.508.212 osób przewiezionych tramwajami;
- 468.388 osób przewiezionych autobusami;
- dochody z reklam w tramwajach ( tak, za komuny w autobusach reklam brak ) około 100.000 zł;
- w lipcu i sierpniu autobusy w ogóle nie kursowały - oficjalny powód - brak opon;
Pismo do Departamentu Komunikacji Centralnego Urzędu Planowania w Warszawie z kwietnia 1948:
CDNTabor tramwajowy jest słaby i bardzo stary, wozy silnikowe wymagają wymiany. Z taboru autobusowego tylko 2 wozy silnikowe są na 1-2 lata, przy stałych naprawach, zdatne do użytku. Wzrost przewozów (szczególnie wobec niskich opłat dla świata pracy i uczącej się młodzieży ) przewiduje się. Miasto jest w trakcie rozwiązywania problemów komunikacyjnych, stoi przed decyzją dalszego postępowania. Wobec niedużych odpisów amortyzacyjnych i małych wkładów na odnowienie nawet przy obecnej niskiej taryfie opłat oczekuje się nadwyżkę eksploatacyjną w wysokości około 15% wpływów.