Bilety czasowe w Bydgoszczy
Moderator: spooney
Bilety czasowe w Bydgoszczy
W Fordonie też nie ma korków, więc taka opcja byłaby bardzo przydatna dla fordoniaków
Bilety czasowe w Bydgoszczy
Fajnie, że będzie(?) taki bilet, mam przy tym nadzieję, że na wszystkich rozkładach będzie tabelka ze średnim czasem jazdy. Inaczej nie wyobrażam sobie jak to ma wyglądać.
Bilety czasowe w Bydgoszczy
Proszę spojrzeć na mój wcześniejszy post. To w domyśle ma dotyczyć osób chcących podjechać 1-2 przystankivolvo7000A pisze:Inaczej nie wyobrażam sobie jak to ma wyglądać.
/mod/ Michał, używaj ALT zawsze gdy należy a nie na wyrywki
Bilety czasowe w Bydgoszczy
Jak jesteś taki mądry to porównaj mi czas przejazdu (w szczycie) 2 przystanków dla tych przykładów:michał 78 pisze:Proszę spojrzeć na mój wcześniejszy post. To w domyśle ma dotyczyć osób chcących podjechać 1-2 przystanki
69 Szajnochy > Rondo Toruńskie
4 Glinki > Łomżyńska
Podpowiem Ci, w pierwszym przypadku jest to (teoretycznie) 8 minut, w drugim przypadku to 2 minuty. Czy każdy musi wiedzieć ile czasu będzie jechał, nawet 1-2 przystanki?
Dlaczego zabierasz możliwość korzystania z 10-minutowego przyjezdnym, którzy nie wiedzą ile przystanków jest do ich celu i czy zajmie im to do 10 minut?
Przystanki i czas przejazdu na rozkładzie to podstawa.
Bilety czasowe w Bydgoszczy
Pewne kłopoty zarówno organizacyjne jak i te powiedzmy bardziej pasażerskie będą zawsze - stare przysłowie mawia "jeszcze się taki nie narodził coby każdemu dogodził". Tak jak pisze też Darek - w wiele miejsc dojedzie się spokojnie w 10min i mogłaby to być swego rodzaju alternatywa dla pasażerów korzystających KM z rzadka czy też dla tych, dla których kupowanie biletu za 3,6 by przejechać się chociażby z Kładki na Bartodzieje może być nieopłacalne. Albo np. osoby mieszkające w rejonach ul. Leszczyńskiego jeżdżące do Reala. Kolejna kwestia:
Niestety bez odpowiedniego skorygowania czasów przejazdów na poszczególnych odcinkach korzystanie z takiego rozwiązania może być mocno utrudnione. Zdaje sobie sprawę, że Stowarzyszenie poruszało już ten problem i podsunęło rozwiązanie ZDMiKP tylko mi chodzi o dokładniejsze dopracowanie czasów przejazdu między przystankami. 79 ma np. z Bielickiej na Leszczyńskiego 2min.Artur pisze:Panie ile będzie Pan jechał z punktu A do punktu B?
79 Glinki <-> Rycerska
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka
61 Rekinowa <-> Kapuściska (Mokra)
68 Osiedle Leśne <-> Glinki BFM (Exploseum/Prądocińska)
2 Rondo Kujawskie <-> Las Gdański
109 Dworzec Centralny <-> Os. Górczewska
11 Koniuchy <-> Czerniewice
51 Poznań Główny <-> Os. Sobieskiego
3 Nowy Bieżanów <-> Krowodrza Górka
-
- Posty: 197
- Rejestracja: 2008-08-27, 01:33
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Bilety czasowe w Bydgoszczy
Taki pomysł w Bydgoszczy odpada wyraziłem jasno z jakich przyczyn. Po co wydawać dodatkowe nakłady finansowe na bilety minutowe jak brak nam środków na ważniejsze inwestycje....? Po co robić coś na siłe co nie ma racji bytu. Kłania się ekonomika i organizacja przedsiebiorstw.....
Bilety czasowe w Bydgoszczy
Moim zdaniem lepszym rozwiązaniem będzie bilet 15 minutowy zamiast 10 minutowego.
Bilety czasowe w Bydgoszczy
10-min za 2,00 zł jest w sam razwokie pisze:Moim zdaniem lepszym rozwiązaniem będzie bilet 15 minutowy zamiast 10 minutowego.
powinni jednorazowe zlikwidować i zrobić 30-min za 3,20 zł
i do tego 60-min za 4,20 zł
skończyłby się problem "magicznych" tramwajów na rondzie Jagiellonów i narzekanie ludzi.
-
- Posty: 5528
- Rejestracja: 2007-01-06, 01:09
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Bilety czasowe w Bydgoszczy
Zgadzam się w 100%. Poruszaliśmy ten problem w kwietniu. A przynajmniej próbowaliśmy:]volvo7000A pisze:Fajnie, że będzie(?) taki bilet, mam przy tym nadzieję, że na wszystkich rozkładach będzie tabelka ze średnim czasem jazdy. Inaczej nie wyobrażam sobie jak to ma wyglądać.
Z powodu wprowadzenia biletów czasowych nie zbraknie nam nagle kasy na budowę Nowoogińskiego.lukas_3830 pisze:Taki pomysł w Bydgoszczy odpada wyraziłem jasno z jakich przyczyn. Po co wydawać dodatkowe nakłady finansowe na bilety minutowe jak brak nam środków na ważniejsze inwestycje....?
Zasadniczo widzę dwie opcje: 10, 20, 30, 60, lub 15, 30, 45, 60. Z uwagi na to, że ideą biletów czasowych są przesiadki w czasie ważności biletu, wolałbym tą drugą opcję (spróbujcie w Bydgoszczy gdzieś dojechać z przesiadką w 10 minut:P).wokie pisze:Moim zdaniem lepszym rozwiązaniem będzie bilet 15 minutowy zamiast 10 minutowego.
Wolałbym rozwiązanie, jakie spotkałem w jednym z dużych miast w Polsce (chyba Kraków). Bilet jest ważny 30 minut jeśli się przesiadasz, lub jest tradycyjnym biletem jednorazowym jeśli się nie przesiadasz.volvo7000A pisze:powinni jednorazowe zlikwidować i zrobić 30-min za 3,20 zł
Bilety czasowe w Bydgoszczy
A to nie był przypadkiem Poznań? Co do samego rozwiązania byłoby ono dobre.Robert Reimus pisze:Wolałbym rozwiązanie, jakie spotkałem w jednym z dużych miast w Polsce (chyba Kraków). Bilet jest ważny 30 minut jeśli się przesiadasz, lub jest tradycyjnym biletem jednorazowym jeśli się nie przesiadasz.
Bilety czasowe w Bydgoszczy
Za dużo ich:Robert Reimus pisze: Zasadniczo widzę dwie opcje: 10, 20, 30, 60, lub 15, 30, 45, 60. Z uwagi na to, że ideą biletów czasowych są przesiadki w czasie ważności biletu, wolałbym tą drugą opcję (spróbujcie w Bydgoszczy gdzieś dojechać z przesiadką w 10 minut:P).
a) 10', 20' i 60'
b) 15', 30' i 60'
Re: Bilety czasowe w Bydgoszczy
Treść SIWZ przetargu na drukowanie biletów do 2016 wskazuje, że ZDMIKP podda pod głosowanie Rady Miasta tylko 10 minutowe bilety. Mam obawy, że tak skonstruowane zapisy w specyfikacji przetargowej uniemożliwią do 2016 roku modyfikację biletów czasowych, no ale Pan Antosik i Prezydent będą mieli wówczas wymówkę - "stało się,następnym razem to przewidzimy"
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Bilety czasowe w Bydgoszczy
Tylko nie. SIWZ to SIWZ, a w umowie stoi:
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 PZP, Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w stosunku do treści oferty
wyłącznie w zakresie:
1) o którym mowa w art. 36 ust.4 PZP z wyjątkiem części zamówienia związanej z produkcją biletów,
tj. deklaracji Wykonawcy zło?onej w ofercie pkt. 1.7 formularza oferty (wykonanie
zamówienia siłami własnymi /przy udziale Podwykonawców), musi być to uzasadnione na
piśmie i zaakceptowane przez Zamawiającego,
2) wartości i ceny umowy określonej w § 4 niniejszej umowy, która mo?e ulec zmianie
w następujących przypadkach :
a) wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 4 ust. 5 umowy,
b) zmiany podatku VAT,
c) produkcji i dostawy mniejszej ilości biletów od ilości ustalonej przez Zamawiającego
na dany rok trwania umowy,
3) zmiany, po wcześniejszym pisemnym uzgodnieniu z Wykonawcą, obowiązujących nominałów
drukowanych na biletach, kolorystyki i szaty graficznej biletów oraz kształtu nanoszonego
hologramu oraz rodzajów biletów w ramach danej grupy asortymentowej określonej
w Specyfikacji Technicznej Zamówienia,
4) rezygnacji z druku niektórych rodzajów biletów w związku z podjęciem decyzji przez Radę
Miasta Bydgoszczy, niezwłocznie zawiadamiając pisemnie o rezygnacji,
[...]
Bilety czasowe w Bydgoszczy
Chodzi o to, że ważny przez 45 minut, chyba że pasażer odbywa podróż jedną linią i jedzie nią dłużej niż 45 minut? Jeśli tak, to jestem jak najbardziej za propozycją Stowarzyszenia.-45 minutowy oraz ważny na całej trasie przejazdu jedną linią za 3 zł
Poza tym zastanawia mnie, czy istnieje racjonalny powód (poza przekonaniem o tym, że obecny system jest dobry), dla którego miasto i Zarząd tak niechętnie podchodzą do zmian taryfowych. Teoretycznie wystarczyłoby opracować nowy regulamin i przeprowadzić kampanię informacyjną (ale nie taką "Wyścigową" ), bo na przykład kasowniki są już odpowiednio zaprogramowane. Chociaż ostatnio dość często nacinam się na to, że wszystko wydaje mi się prostsze niż jest w rzeczywistości...
Bilety czasowe w Bydgoszczy
Dokładnie, jeśli jedziesz z przesiadkami to jest 45 minutowy. Jeśli jedziesz bez przesiadki to jest ważny na całej trasie (jak jednorazowy obecnie).
A222, A223, 579, 655, 812, 867, 897
275+276, 316+317, 229+252, 295+299
2459
275+276, 316+317, 229+252, 295+299
2459
Bilety czasowe w Bydgoszczy
W poniedziałek odbędzie się dyskusja o bilecie godzinnym za 3 zł
http://www.portalkujawski.pl/index.php/ ... ym-za-3-zl
Bilety czasowe w Bydgoszczy
W takim wypadku będzie można zlikwidować system A+T, gdyż straci on jakąkolwiek rację bytu.
Bilety czasowe w Bydgoszczy
Oczywiście, ale wytłumacz to politykom, a raczej ich elektoratowi który takich zmian nie zrozumie, "bo chcą coś zabrać". Ja mam tylko nadzieję że 10 rocznicy uruchomienia A+T obchodzić nie będziemy (kwiecień 2007).
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016
-
- Posty: 5528
- Rejestracja: 2007-01-06, 01:09
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Bilety czasowe w Bydgoszczy
Jeżeli będzie bilet godzinny za 3zł, to de facto całe miasto będzie objęte "A+T". Tak się zamienia wadę na korzyść:)Darek pisze:Oczywiście, ale wytłumacz to politykom, a raczej ich elektoratowi który takich zmian nie zrozumie, "bo chcą coś zabrać". Ja mam tylko nadzieję że 10 rocznicy uruchomienia A+T obchodzić nie będziemy (kwiecień 2007).
Bilety czasowe w Bydgoszczy
Brawo! Wyjazd z A+T. A nie qrwa z śródmieścia wieczorem nie dojedziesz na 4don jak człowiek. Zapierniczaj na Kamienna i czekaj bóg wie ile. 10 całodzienna lub godzinny jak problem na jednym bilecie 2/4/6+3/5. Znajomi mówią średniowiecze...
Bilety czasowe w Bydgoszczy
No i klops...
Dyskusji o bilecie godzinnym nie było bo prezydent powiedział nie!
http://www.portalkujawski.pl/index.php/ ... edzial-nie
Re: Bilety czasowe w Bydgoszczy
O to czyli rozumiem że prezydent, czy tam zastępca zapewni komunikację bezpośrednią łącząc każdy zakątek miasta ze sobą? Jeżeli tak to nie ma problemu
Kurde 8 miasto pod względem liczby ludności, o dużej rozciągłości i olewa tak ważny postulat, który uprościłby podróżowanie, a się zapatrzyli w ten dziadowski system A+T jak w święty obrazek a on tylko generuje zamieszanie.
Kurde 8 miasto pod względem liczby ludności, o dużej rozciągłości i olewa tak ważny postulat, który uprościłby podróżowanie, a się zapatrzyli w ten dziadowski system A+T jak w święty obrazek a on tylko generuje zamieszanie.
Bilety czasowe w Bydgoszczy
Zastępca prezydenta obiecuje, że do debaty nad nowymi taryfami dojdzie
http://www.portalkujawski.pl/index.php/ ... mi-dojdzie