Wydaje mi się, że widziałeś #672.spooney pisze:Ludzie namiętnie duszą przycisk dla niepełnosprawnych...
W jednym solarisie widziałem owy przycisk zaklejony tą nalepką co jest na kabinie kierowcy o sprzedaży biletów...
"Ciepły guzik" w autobusach
Moderator: spooney
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 607
- Rejestracja: 2013-07-25, 15:10
- Lokalizacja: Bydgoszcz-Bielice
- Kontakt:
Re: "Ciepły guzik" w autobusach
Jelcz M11 #2641 & Volvo B10MA #2459
"Ciepły guzik" w autobusach
Proponuje uwiązać na łańcuszku krasnoludka z bejsbolem który bedzie nap....ł połapach tych co czytać nie potrafią.
"Ciepły guzik" w autobusach
Super pomysł! Wysłać do ZDMIKP niech nadrukują nalepki przewoźnikom
"Ciepły guzik" w autobusach
Powstrzymaj się - sam niedawno przez pomyłkę nadusiłem. Jestem praworęczny.michał 78 pisze:Proponuje uwiązać na łańcuszku krasnoludka z bejsbolem który bedzie nap....ł połapach tych co czytać nie potrafią.
-
- Posty: 754
- Rejestracja: 2007-07-27, 20:32
Re: "Ciepły guzik" w autobusach
Zadziwia mnie moja firma... Dawno to zauważyłem, ale teraz dopiero piszę: Co dostawa (no nie dosłownie), to inny system otwierania i guziki z innej strony. Guziki to już wiemy, ale inny jest też sposób otwierania:
W 6XX naciskamy guzik od środka, kierman staje, załącza CG i drzwi się otwierają. Proste jak drut.
Ale lepiej skomplikować czynność: W 8XX naciskamy guzik, kierman staje, załącza CG i ... i nic. Pasażer musi jeszcze raz nacisnąć guzik i dopiero otwierają się drzwi. Ktoś testuje te wozy przed odbiorem?
Analogicznie jest z tak zwanym hamulcem przystankowym: W 6XX działa od razu, a w 8XX po chwili. Chwila ta trwa. Jak zapomnę o tym to wygląda to tak: Załączam HP, puszczam hamulec, wóz jedzie i po chwili staje "dęba". Awantury murowane.
Myślę, że HP i CG są połączone, stąd ta zwłoka w obydwu przypadkach.
W 6XX naciskamy guzik od środka, kierman staje, załącza CG i drzwi się otwierają. Proste jak drut.
Ale lepiej skomplikować czynność: W 8XX naciskamy guzik, kierman staje, załącza CG i ... i nic. Pasażer musi jeszcze raz nacisnąć guzik i dopiero otwierają się drzwi. Ktoś testuje te wozy przed odbiorem?
Analogicznie jest z tak zwanym hamulcem przystankowym: W 6XX działa od razu, a w 8XX po chwili. Chwila ta trwa. Jak zapomnę o tym to wygląda to tak: Załączam HP, puszczam hamulec, wóz jedzie i po chwili staje "dęba". Awantury murowane.
Myślę, że HP i CG są połączone, stąd ta zwłoka w obydwu przypadkach.
"Ciepły guzik" w autobusach
Rozumiem, że 8XX to nowe Conecta? ;) Jechałem narazie 3 sztukami i po naciśnięciu CG podczas jazdy gdy kierowca się zatrzymał i uruchomił CG to drzwi otworzyły się bez zmuszania mnie do ponownego naciśnięcia przycisku ;) Było to dokładnie w 817, 808 i 810.
"Ciepły guzik" w autobusach
SolarisyKubuś pisze:Rozumiem, że 8XX to nowe Conecta?
"Ciepły guzik" w autobusach
W solarisach to akurat działa faktycznie różnie. Raz się otworzą, a raz nie, aczkolwiek w większości przypadków gdy naciskam przycisk przy dojeżdżaniu na przystanek (autobus jest w ruchu) to drzwi się normalnie otwierają.
-
- Posty: 754
- Rejestracja: 2007-07-27, 20:32
Re: "Ciepły guzik" w autobusach
Bo to Solarisy 6XX i chyba 7XX. Oczywiście inaczej mają 8XX i rzecz jasna chodziło mi o Solarisy.Kubuś pisze:Raz się otworzą, a raz nie, aczkolwiek w większości przypadków gdy naciskam przycisk przy dojeżdżaniu na przystanek (autobus jest w ruchu) to drzwi się normalnie otwierają.
"Ciepły guzik" w autobusach
Tak się zastanawiam kiedy Platynowiec zacznie w tym swoim A215 używać CG... działa na pewno, tylko pytanie czemu on go nie stosuje, zwłaszcza że to nie możliwość, a OBOWIĄZEK. Co z takim fantem, być chamski, ale konsekwentny i skarżyć codziennie...? Nie może być tak, że kierowcy robią sobie widzimisię z WYMAGAŃ.
A222, A223, 579, 655, 812, 867, 897
275+276, 316+317, 229+252, 295+299
2459
275+276, 316+317, 229+252, 295+299
2459
"Ciepły guzik" w autobusach
W najnowszym przetargu MZK (10 przegubowców) nareszcie będziemy mieli na zewnątrz przyciski do otwierania drzwi po ich obu stronach
"Ciepły guzik" w autobusach
W końcu...
A222, A223, 579, 655, 812, 867, 897
275+276, 316+317, 229+252, 295+299
2459
275+276, 316+317, 229+252, 295+299
2459