Prognozowane cięcia na 2013-2015
Moderator: spooney
Prognozowane cięcia na 2013-2015
Przewidywane cięcia do roku 2015-planowanego otwarcia trasy tramwajowej do Fordonu:
1 - ograniczenie częstotliwości (20'/40'/60'), następnie kasacja linii
2 - ograniczenie częstotliwości (20'/20'/40'), wprowadzenie kursów wariantowych
3 - ograniczenie częstotliwości (10'/15'/20')
4 - ograniczenie częstotliwości (20'/20'/40')
5 - ograniczenie częstotliwości (20'/20'/40'), zmniejszenie taboru na linii
6 - ograniczenie częstotliwości (20'/20'/40'), wprowadzenie kursów wariantowych
7 - ograniczenie częstotliwości (20'/20'/-)
8 - ograniczenie częstotliwości (20'/20'/40')
51 - skrócenie linii do Garbary, następnie połączenie z linią 58 i stworzenie wariantu
52 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/30')
53 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/30')
54 - ograniczenie częstotliwości (12'/15'/20')
55 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/30')
56 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/30'), skierowanie wszystkich kursów do pętli Garbary i zwiększenie ilości kursów skróconych do Lisiej,
59 - ograniczenie częstotliwości (15'/30'/-)
64 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/30')
65 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/30')
66 - ograniczenie częstotliwości (20'/30'/60'), następnie skasowanie wariantu(66W), następnie skasowanie linii
67 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/30')
68 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/30')
69 - ograniczenie częstotliwości (10'/15'/20')
70 - ograniczenie częstotliwości (10'/15'/20')
71 - likwidacja wariantu 71n na Niklową i ograniczenie częstotliwości (10'/15'/20')
74 - ograniczenie częstotliwości (20'/20'/30')
76 - ograniczenie ilości kursów
79 - likwidacja wariantu 79S przez Stromą, następnie skrócenie 79 do pętli Garbary
81 - ograniczenie częstotliwości (60'/60'/-')
84 - likwidacja linii
93 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/45')
94 - ograniczenie częstotliwości (20'/40'/45')
31N/32N/33N/34N/35N - ograniczenie częstotliwości (90')
1 - ograniczenie częstotliwości (20'/40'/60'), następnie kasacja linii
2 - ograniczenie częstotliwości (20'/20'/40'), wprowadzenie kursów wariantowych
3 - ograniczenie częstotliwości (10'/15'/20')
4 - ograniczenie częstotliwości (20'/20'/40')
5 - ograniczenie częstotliwości (20'/20'/40'), zmniejszenie taboru na linii
6 - ograniczenie częstotliwości (20'/20'/40'), wprowadzenie kursów wariantowych
7 - ograniczenie częstotliwości (20'/20'/-)
8 - ograniczenie częstotliwości (20'/20'/40')
51 - skrócenie linii do Garbary, następnie połączenie z linią 58 i stworzenie wariantu
52 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/30')
53 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/30')
54 - ograniczenie częstotliwości (12'/15'/20')
55 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/30')
56 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/30'), skierowanie wszystkich kursów do pętli Garbary i zwiększenie ilości kursów skróconych do Lisiej,
59 - ograniczenie częstotliwości (15'/30'/-)
64 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/30')
65 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/30')
66 - ograniczenie częstotliwości (20'/30'/60'), następnie skasowanie wariantu(66W), następnie skasowanie linii
67 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/30')
68 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/30')
69 - ograniczenie częstotliwości (10'/15'/20')
70 - ograniczenie częstotliwości (10'/15'/20')
71 - likwidacja wariantu 71n na Niklową i ograniczenie częstotliwości (10'/15'/20')
74 - ograniczenie częstotliwości (20'/20'/30')
76 - ograniczenie ilości kursów
79 - likwidacja wariantu 79S przez Stromą, następnie skrócenie 79 do pętli Garbary
81 - ograniczenie częstotliwości (60'/60'/-')
84 - likwidacja linii
93 - ograniczenie częstotliwości (15'/20'/45')
94 - ograniczenie częstotliwości (20'/40'/45')
31N/32N/33N/34N/35N - ograniczenie częstotliwości (90')
Ostatnio zmieniony 2013-01-02, 20:47 przez Kamil3836, łącznie zmieniany 1 raz.
Przewidywane cięcia na 2013-2015
a może 53 i wariant na leśne zamiast 68
Przewidywane cięcia na 2013-2015
Przez kogo? Jasnowidza z Człuchowa?Kamil3836 pisze:Przewidywane cięcia
-
- Posty: 185
- Rejestracja: 2010-11-29, 21:57
Prognozowane cięcia na 2013-2015
gdybym mógł spooney, kliknąłbym "lubię to".
Linia 55...niekończąca droga...
Prognozowane cięcia na 2013-2015
Jeszcze 2 lata, a minimum 50% zostanie zastosowanych cięć.
-
- Posty: 5528
- Rejestracja: 2007-01-06, 01:09
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Prognozowane cięcia na 2013-2015
Czyli zakładamy, że w Bydgoszczy zniknie połowa miejsca pracy, połowa szkół, a wszyscy ludzie "pójdą na zasiłek", nakupują sobie samochodów i zakorkują miasto w pizdu wzdłuż i wszerz. No albo będą siedzieć w domach - jedna z dwóch opcji:)
Prognozowane cięcia na 2013-2015
Nie wyobrażam sobie wariantów w tramwajach
51, 56, 84 to jestem za, poza ograniczeniach w kursach
Niestety widząc większość z nas będzie MUSIAŁA się przesiąść do samochodów
51, 56, 84 to jestem za, poza ograniczeniach w kursach
Niestety widząc większość z nas będzie MUSIAŁA się przesiąść do samochodów
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
Prognozowane cięcia na 2013-2015
Paliwo będzie tańsze, więc samochód może wrócić do łask. A te rewelacje można włożyć między bajki, jeżeli ten wariant zostałby zrealizowany, to komunikacja przestanie istnieć.
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 2012-12-30, 10:10
Prognozowane cięcia na 2013-2015
Jeżeli chodzi o 81, to czy czasem po otwarciu linii do Fordonu, nie ma zostać zwiększona częstotliwośc kursowania i zmieniona trasa?
Prognozowane cięcia na 2013-2015
2025 - 5 linii z mnóstwem wariantów
2050 - likwidacja KM
Stowarzyszenie na rzecz OCALENIA transportu publicznego
2050 - likwidacja KM
Stowarzyszenie na rzecz OCALENIA transportu publicznego
Prognozowane cięcia na 2013-2015
Faktycznie takie plany sąd.kaszubowski pisze:Jeżeli chodzi o 81, to czy czasem po otwarciu linii do Fordonu, nie ma zostać zwiększona częstotliwośc kursowania i zmieniona trasa?
Prognozowane cięcia na 2013-2015
Zgadza się. A ja dałem plany do Otwarcia linii do Fordonu.krzys54 pisze:Faktycznie takie plany są
Prognozowane cięcia na 2013-2015
To wszystko wygląda tak fatalnie, że aż niewiarygodnie. Nie przejdzie, jestem tego pewien.
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016
Re: Prognozowane cięcia na 2013-2015
Darek pisze:To wszystko wygląda tak fatalnie, że aż niewiarygodnie. Nie przejdzie, jestem tego pewien.
Nikt nie powiedział, że wszystko naraz przejdzie... To będą zapewne stopniowe zmiany, aby pasażerowie tego nieodczuli
Prognozowane cięcia na 2013-2015
No nie przesadzaj z tym optymizmem.korpi pisze:2025 - 5 linii z mnóstwem wariantów
2050 - likwidacja KM
Jak tak dalej pójdzie to za 2-3 lata busiawrze "wzmocnią" KM a w ciągu następnych 5 całkowicie przejmą rynek.
I nastanie święty spokój dla UM. Żadnych dopłat, żadnych regulacji: bo to prywatna firma itp. ( proponuję sprawdzić jakie cuda działy się jakiś czas temu w Piotrkowie Tryb.: busy złomy a kierowcy ścigali się po mieście za klientem)
Prognozowane cięcia na 2013-2015
Na Ukrainie można tanio kupić fajne marszrutki. Dla sieci ZDMiKP może pojawić się bardzo tania alternatywa ;)
80 lat komunikacji autobusowej w Bydgoszczy 1936-2016
Prognozowane cięcia na 2013-2015
Autobusy ktoś kupi, tramwaje i tory na złom.
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
Prognozowane cięcia na 2013-2015
Póki nie będzie oficjalnych informacji dyskusję można uznać za jałową.
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N
Prognozowane cięcia na 2013-2015
A temat zamknąć lub przenieśc do kategorii " Żarty"