Wraz ze wzrostem cen za bilety komunikacji miejskiej, rzadziej będą kursować autobusy sześciu ważnych linii
http://miasta.gazeta.pl/bydgoszcz/1,35590,5828309,.html]gazeta.pl
Optymalizacja komunikacji miejskiej wg. ZDMiKP
Moderator: spooney
Optymalizacja komunikacji miejskiej wg. ZDMiKP
Jest już temat o podwyżce cen biletów, dzisiaj na gazeta.pl ukazał się artykuł, który porusza także temat zmian w rozkładach. Stąd nowy temat bo przypuszczam, że temat zmian będzie bardziej istotny niż sama podwyżka.
方法は非常に甘い乳児は緑の子供たち
כיצד הם מאוד מתוק תינוק ירוק ילדים
πόσο πολύ γλυκό είναι νεοσύστατες πράσινα παιδιά
כיצד הם מאוד מתוק תינוק ירוק ילדים
πόσο πολύ γλυκό είναι νεοσύστατες πράσινα παιδιά
Normalnie wymiękam jak to czytam...heimat pisze:by gdzieś było lepiej, gdzie indziej musi zrobić się gorzej
Na szczęście mnie osobiście zmiany cieszą szczególnie jeśli chodzi o linię [62]
Inni nie będą zapewne zadowoleni. Linie [53] [65] [68] poszly znowu pakietem --> wspólne odcinki tras = jednakowy takt.
Podobno od 1 listopada wrócą przegubowce na [53].heimat pisze:rano linią nr 53. Nie dość, że ostatnio zamieniono na tej trasie autobusy przegubowe na krótkie, to teraz jeszcze będą jeździć rzadziej.
Ciekawe, które linie pójdą pod nóż od nowego roku?
Niuniuch mogłby coś tam w ZDMiKP wyniuchać
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
-
- Posty: 197
- Rejestracja: 2008-08-27, 01:33
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Jak nie mają czym jeździć to niech nie jeżdżą albo kupią nowe wozy lub ogłoszą przetarg. Po stracie 69 trzeba było myśleć perspektywicznie i zostawić ludzi oraz część wozów to nie byłoby teraz problemu żeby załatać 62,67 czy 93,94. Ale jak zwykle ktoś w tym kraju "pomyślał" Co do 52 wystarczy 6 kolejności. a 53? w końcu ktoś ruszył głową ale nie do końca przeguby wrócą ale co z tego jak i tak będą jeździły rzadziej :/ Oj gdzie są te czasy co 52,53,68 jeździły co 7-8 minut. Jak chcą zmian to niech się w końcu wezmą za 57 i 59 (trasę zmodyfikować i połączyć Os Błonie- Witebska) to samo z 61,63,66 (modyfikacja i połączenie w jedno Zygmunta Augusta- Kapuściska wybrane kursy do Mokrej).
Ostatnio zmieniony 2008-10-20, 22:25 przez lukas_3830, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
Jo, ale taki 59 jak by jechał Przemysłową do Witebskiej to swietna sprawa.
Ogólnie pewnego czasu (2tyg temu) było zebranie kierowców z 93 i mówili co sądzą o tej linii (3 odeszło, 5 chce odejść) a więc idą zmiany. Wydłużony czas jazdy, dłuższe przerwy w dni powszednie i sobotę, a to skutkuje dodaniem kolejności. I tak problemem dla kierowców zostaje brak stałych wozów...co dzień jeżdżą inną padliną...
/p:Masz polskie znaki w komórce, bo jak Ci się chce to potrafisz postawić Ł itd. Jeszcze jeden taki post.. i więcej nie napiszesz. Mam już tego dość.
Ogólnie pewnego czasu (2tyg temu) było zebranie kierowców z 93 i mówili co sądzą o tej linii (3 odeszło, 5 chce odejść) a więc idą zmiany. Wydłużony czas jazdy, dłuższe przerwy w dni powszednie i sobotę, a to skutkuje dodaniem kolejności. I tak problemem dla kierowców zostaje brak stałych wozów...co dzień jeżdżą inną padliną...
/p:Masz polskie znaki w komórce, bo jak Ci się chce to potrafisz postawić Ł itd. Jeszcze jeden taki post.. i więcej nie napiszesz. Mam już tego dość.
Ostatnio zmieniony 2008-10-21, 14:21 przez misieek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 670
- Rejestracja: 2007-01-06, 14:41
Dla mnie to co się dzieje na 93 to jest jakiś śmiech na sali. Teraz, gdy remontują Focha codziennie jeżdżę 93+71 i kierowcy notorycznie wyjeżdżają z pętli na tatrzańskim z 2-3 min. opóźnieniem!! Na trasie "złapią" drugie tyle i na dworcu 6-8 min. spóźnienia to normalka obojętnie czy szczyt czy nie...
Wiadomo.niuniuch pisze:No ale to, że MZK jeździ padlinami to chyba nie wina ZDMiKP ?
@Arturo - zawsze tak było ;]
Przypisanie sobie autorstwa całości lub części cudzej pracy, jej deformacja lub edycja bez zezwolenia autora
podlega karze grzywny, ograniczeniu wolności lub pozbawieniu wolności do lat 3.
podlega karze grzywny, ograniczeniu wolności lub pozbawieniu wolności do lat 3.
- Marcin_558
- Posty: 1207
- Rejestracja: 2007-01-06, 17:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Ciekawe co to będą za zmiany?heimat pisze:Listopadowe korekty to dopiero początek optymalizacji. Kolejne jej etapy mają być wprowadzane w przyszłym roku.
> MZK Bydgoszcz <> PKS Bydgoszcz <> FR Bus/STbus - Sobieszczański <> IREX Trans/Meteor Jaworzno <
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019
Optymalizacja komunikacji miejskiej wg. ZDMiKP
Kolejna "optymalizacja" w komunikacji od 1 kwietnia 2015
Bydgoszczanie ściśnięci w autobusach. Coraz większy tłok
(...) Drogowcy chcą zoptymalizować organizację komunikacji miejskiej od 1 kwietnia. Największa poprawa ma być odczuwalna na dwóch najbardziej zatłoczonych liniach - 69 i 83. Więcej kursów linii nr 59 ma być kierowanych na Kapuściska (teraz dojeżdżają tam wybrane kursy), a linia nr 54 będzie dojeżdżała aż do Smukały.
- Zmienimy częstotliwości, postaramy się w jeszcze większym stopniu żonglować taborem tak, aby długie autobusy wykorzystywać tam, gdzie jest to niezbędne, a krótkie tam, gdzie pasażerów jest mniej - wymienia Bogdan Dondajewski, pełnomocnik dyrektora ZDMiKP ds. komunikacji publicznej. - Przeprowadzimy też kolejne badania zapełnienia autobusów. Zwrócimy głównie uwagę na linie nr 1, 57 i 80, bo w stosunku do nich jest dużo uwag. I na tej podstawie chcemy podejmować kolejne decyzje. (...)
GW
http://www.peeep.us/aee66bba
Optymalizacja komunikacji miejskiej wg. ZDMiKP
na 57, 59, 67 i 80 przydałyby się przegubowce, niestety na 67 to obecnie niewykonalne , z kolei na 1 muszą być składy.
Optymalizacja komunikacji miejskiej wg. ZDMiKP
Lepsza większa częstotliwość i krótkie niż przegubowce co 30'77Niklowa pisze:na 57, 59, 67 i 80 przydałyby się przegubowce,
Optymalizacja komunikacji miejskiej wg. ZDMiKP
Na 67 jest koszmar. Często podjeżdżam jeden przystanek z Dworca w okolice Fredry. Pewnego dnia 67 już na Dworcu był tak nawalony, że na następnym przystanku miałem bardzo duże problemy z wydostaniem się z autobusu. Mało brakowało, żebym pojechał dalej.
Optymalizacja komunikacji miejskiej wg. ZDMiKP
Na 57 zwiększenie częstotliwości nie jest proste z powodu koordynacji z 80, natomiast nie ma sensu puszczać co 20' autobus na lotnisko.spooney pisze:Lepsza większa częstotliwość i krótkie niż przegubowce co 30'
Re: Optymalizacja komunikacji miejskiej wg. ZDMiKP
To niech zrobią wariant 80I Dworzec - Rondo Inowrocławskie. ZDMiKP lubuje się w wariantach linii.77Niklowa pisze:Na 57 zwiększenie częstotliwości nie jest proste z powodu koordynacji z 80, natomiast nie ma sensu puszczać co 20' autobus na lotnisko.spooney pisze:Lepsza większa częstotliwość i krótkie niż przegubowce co 30'
Optymalizacja komunikacji miejskiej wg. ZDMiKP
To już lepiej skrócić 80 do Ronda Inowrocławskiego we wszystkich kursach i uruchomić nową linię, powiedzmy 85, na trasie Dworzec Gł. - Śniadeckich - Sieńki (powrót: Mickiewicza, Hetmańska) - Dworzec Aut. - TU - Woj. Polskiego - JPII - Port Lotniczy. Częstotliwość 60', rozkład w miarę możliwości dostosowany do rozkładu lotów.Atako pisze:To niech zrobią wariant 80I Dworzec - Rondo Inowrocławskie. ZDMiKP lubuje się w wariantach linii.
Optymalizacja komunikacji miejskiej wg. ZDMiKP
57 i 80 w szczycie co 20 minut krótki autobus.77Niklowa pisze:Na 57 zwiększenie częstotliwości nie jest proste z powodu koordynacji z 80, natomiast nie ma sensu puszczać co 20' autobus na lotnisko.
80 co drugi kurs do Wąbrzeskiej i można zlikwidować wariant 66W i 86W
Optymalizacja komunikacji miejskiej wg. ZDMiKP
Rozkładu do lotów nie da się dostosować. Jeśli na takie coś postawimy to można od razu zlikwidować linię.77Niklowa pisze:Częstotliwość 60', rozkład w miarę możliwości dostosowany do rozkładu lotów.
To jest najlepsze wyjście, jednak mogę powiedzieć, że na bank to nie przejdzie...reputed pisze:80 co drugi kurs do Wąbrzeskiej i można zlikwidować wariant 66W i 86W
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 607
- Rejestracja: 2013-07-25, 15:10
- Lokalizacja: Bydgoszcz-Bielice
- Kontakt:
Optymalizacja komunikacji miejskiej wg. ZDMiKP
Na 57 lepiej dać więcej kursów niż przegubowca. Uwierzcie, są kursy w których ja jadę, kilka osób i kierowca. A są kiedy nie ma siedzących.
Jelcz M11 #2641 & Volvo B10MA #2459
Optymalizacja komunikacji miejskiej wg. ZDMiKP
Sobie jaja robisz? Nie ma miejsc siedzących i to jest argument do dodatkowych kursów? Obecnie napełnienia na linii 57 są takie jak powinny być w krótkim autobusie w cywilizowanym mieście (np. Warszawa). Przejedź się tam i wtedy porozmawiajmy o tłoku...Excellence pisze: A są kiedy nie ma siedzących.
Re: Optymalizacja komunikacji miejskiej wg. ZDMiKP
W godzinach 14-16 spróbujcie wejść do 57 w okolicach Szpitala Wojskowego. Już parę razy nie wszedłem i musialem jechać przez PKP. w godzinach szczytu powinien jeździć co 20 minut.
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 607
- Rejestracja: 2013-07-25, 15:10
- Lokalizacja: Bydgoszcz-Bielice
- Kontakt:
Optymalizacja komunikacji miejskiej wg. ZDMiKP
Dlatego właśnie o tym piszę, a Kamil na mnie się rzuca. Jedyna alternatywa to 80/57>PKP i 54(jeżeli ktoś jedzie na Błonie). Co 20 minut starczy.
Jelcz M11 #2641 & Volvo B10MA #2459
Optymalizacja komunikacji miejskiej wg. ZDMiKP
Nie, pisałeś o braku miejsc SIEDZĄCYCH, a nie STOJĄCYCH... Jeżeli chcesz sobie posiedzieć w godzinach szczytu to zapraszam na rower lub do taksówki.Excellence pisze:Dlatego właśnie o tym piszę, Kamil na mnie się rzuca.
Optymalizacja komunikacji miejskiej wg. ZDMiKP
Albo do 66/86Kamil3836 pisze:Jeżeli chcesz sobie posiedzieć w godzinach szczytu to zapraszam na rower lub do taksówki.
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
Optymalizacja komunikacji miejskiej wg. ZDMiKP
Zwiększanie częstotliwości powoduje wzrost zainteresowania pasażerów daną linią, czyli popularyzacją komunikacji, zresztą jakbym wiedział, że autobus przyjeżdża co 18-20min, a nie co 26-30 to na pewno chętniej bym z niej korzystał jak jestem w Bydgoszczy,Kamil3836 pisze:Sobie jaja robisz? Nie ma miejsc siedzących i to jest argument do dodatkowych kursów? Obecnie napełnienia na linii 57 są takie jak powinny być w krótkim autobusie w cywilizowanym mieście (np. Warszawa). Przejedź się tam i wtedy porozmawiajmy o tłoku...
Powinny trafić tam wozy Midi, zamiast 3 to 4.
W ogóle co to ma być, że zaczęły mi Volvo jeździć na 80? MZK jeździ bez kryteriów?
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N
Optymalizacja komunikacji miejskiej wg. ZDMiKP
80 jest w powierzeniu, więc może jeździć wszystko.
-
- Posty: 171
- Rejestracja: 2013-02-24, 23:40
Optymalizacja komunikacji miejskiej wg. ZDMiKP
Rezerwa jechała bo Merc padł! Za to za PKSu o rezerwie nie było mowy