Przemyślenia po wypowiedzi @Tom
Moderator: spooney
Przemyślenia po wypowiedzi @Tom
Witam :>
Tak przemyślałem to co napisał Tom iż tabor F.R. jest w takim stanie czy lepszym jak nasze (MZK) 10 letnie Volva, chodz jego jest starszy.
Owszem, ale czemu??
1.) Gdyby taki autobusik z F.R. by jezdzil na 93 (bo krotki - to nie pisze juz 69) to zobaczył byś jaki ten autokar byłby w srodku poniszczony, a na to też pieniadze idą... a jak w F.R. sie placi przy wejsciu to tam normalni ludzie jezdzą a w MZK niedosc ze za darmo to jeszcze niszcza, ale to jeszcze nic
2.) Autobusy F.R. Bus jezdza poza miastem, drogi są w lepszym stanie, czy jakiś z autobusów F.R. jezdzi Pomorska? Cieszkowskiego? Codziennie 10 razy dziennie? Drogi po ktorych jezdza sa w o wiele lepszym stanie niz drogi miejskie. Na trasie - gdzie silnik raczej nie skacze z obrotami - nie zatrzymuje sie co 1-2 minuty mniej się "tyra"
Jest napewno wiecej argumentow...
Tak przemyślałem to co napisał Tom iż tabor F.R. jest w takim stanie czy lepszym jak nasze (MZK) 10 letnie Volva, chodz jego jest starszy.
Owszem, ale czemu??
1.) Gdyby taki autobusik z F.R. by jezdzil na 93 (bo krotki - to nie pisze juz 69) to zobaczył byś jaki ten autokar byłby w srodku poniszczony, a na to też pieniadze idą... a jak w F.R. sie placi przy wejsciu to tam normalni ludzie jezdzą a w MZK niedosc ze za darmo to jeszcze niszcza, ale to jeszcze nic
2.) Autobusy F.R. Bus jezdza poza miastem, drogi są w lepszym stanie, czy jakiś z autobusów F.R. jezdzi Pomorska? Cieszkowskiego? Codziennie 10 razy dziennie? Drogi po ktorych jezdza sa w o wiele lepszym stanie niz drogi miejskie. Na trasie - gdzie silnik raczej nie skacze z obrotami - nie zatrzymuje sie co 1-2 minuty mniej się "tyra"
Jest napewno wiecej argumentow...
Przypisanie sobie autorstwa całości lub części cudzej pracy, jej deformacja lub edycja bez zezwolenia autora
podlega karze grzywny, ograniczeniu wolności lub pozbawieniu wolności do lat 3.
podlega karze grzywny, ograniczeniu wolności lub pozbawieniu wolności do lat 3.
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 2215
- Rejestracja: 2007-01-12, 00:15
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Przemyślenia po wypowiedzi @Tom
ROTFL.ŁukaszB pisze: 2.) Autobusy F.R. Bus jezdza poza miastem, drogi są w lepszym stanie
Natomiast owszem, nie do końca są to porównywalne rodzaje ruchu, przebiegi dzienne czy przerób pasażerów.
Re: Przemyślenia po wypowiedzi @Tom
Buhahahaha, bo tylko tak mogę skwitować tę wypowiedź. Gdyby tak było, to nie musielibyśmy miec stałej obsługi tapicera, ekipa sprzatająca autobusy nie miałaby drugiej pensji z puszek po piwie, itd, itp.ŁukaszB pisze:1.) Gdyby taki autobusik z F.R. by jezdzil na 93 (bo krotki - to nie pisze juz 69) to zobaczył byś jaki ten autokar byłby w srodku poniszczony, a na to też pieniadze idą... a jak w F.R. sie placi przy wejsciu to tam normalni ludzie jezdzą a w MZK niedosc ze za darmo to jeszcze niszcza, ale to jeszcze nic
Chyba nigdy nie jeździłeś komunikacją podmiejską. Czasami mam wrażenie, że firanki służą do wycierania butów albo nosa, pasażer jakoś dziwnie nie trzyma rąk na kolanach, tylko w nudów dłubie palcem w siedzeniu, a jak z niedopitej puszki po piwie (bo przeciez droga długa to trzeba wziąć prowiant na drogę) troszkę się rozleje to nic sie nie stanie. Zapominasz, że kierowca majac kasa przy sobie rowniez jest bardziej narazony na agresję ze strony pasazera.
Drogi są lepsze????? buhahahahaha nad Focha to niby przelatujemy??? Zapraszam na drogę przez wojnowo do Mroczy kręto, wąsko i bardzo dziurawo. Nowotoruńska do Solca istny miód, normalnie autostrada, Droga wojewódzka nr 243 (linia nr 4) dziura dziurą pogania, nie mówiac o zakrętach przypominajacych S. Nasz autobusy nie stoja w korkach, itd, itd.2.) Autobusy F.R. Bus jezdza poza miastem, drogi są w lepszym stanie, czy jakiś z autobusów F.R. jezdzi Pomorska? Cieszkowskiego? Codziennie 10 razy dziennie? Drogi po ktorych jezdza sa w o wiele lepszym stanie niz drogi miejskie. Na trasie - gdzie silnik raczej nie skacze z obrotami - nie zatrzymuje sie co 1-2 minuty mniej się "tyra"...
Zapominasz także, ze prawie cały dzień stoją, tylko nie wiem skąd taki autobus z Mroczy dziennie ma prawie 800 km wiecej na liczniku (tygodniowo 5000, miesięcznie 20000, rocznie 240.000!!!)
Chłopie obudź się!
Yes! yes! yes! ,,Nic dodać nic ująć Tom '' ;P .Druga sprawa drogi poza miastem są też w opłakanym stanie ;/ wiejskie drogi często wyglądają gorzej od miejskich ;)Tom pisze:Chłopie obudź się!
Dokładnie ,,Tzw Chołota nie szanuje tego co cudze'' w miejskich jest ten sam problem tylko bez firankowy ;)Tom pisze:Czasami mam wrażenie, że firanki służą do wycierania butów albo nosa, pasażer jakoś dziwnie nie trzyma rąk na kolanach, tylko w nudów dłubie palcem w siedzeniu,
K R Y T Y K poprostu przez duże ,,K''
przy swoim błędzie.ŁukaszB pisze:Mimo to zostaje przy swoim...
Pewnie nie orientujesz, sie ale komunikacja podmiejska najczesciej dotyczy miejscowosci gdzie diabeł mowi dobranoc, zapomnianych przez wiekszosc rejonow drog, gdzie najlepszym pojazdem jest traktor albo czołg. Tam najczesciej ludzie nie posiadaja samochodów i sa uzaleznieni od omunikacji zbiorowej. Sredni zywot zawieszenia autobusu na Solcu czy Mroczy oscyluje w granicach 2 miesiecy. Inna sprawa to pękające konstrukcje autobusów opartych na kratownicach. Na niektóre drogi nadaja sie wyłacznie stare autobusy na ramie. Itd, itd...
Nadal mało Ci argumentów??
- Dawid Szramke
- Posty: 1210
- Rejestracja: 2007-01-06, 16:52
- Lokalizacja: Bydgoszcz-Wilczak
- Kontakt:
Masz racje Tom. Niektóre drogi wygladają jak ser szwajcarski. Miałem okazje widzieć drogi boczne którymi FR.BUS ma okazje przejeżdżać. Nie wygląda to wcale dobrze.Tom pisze:przy swoim błędzie.ŁukaszB pisze:Mimo to zostaje przy swoim...
Pewnie nie orientujesz, sie ale komunikacja podmiejska najczesciej dotyczy miejscowosci gdzie diabeł mowi dobranoc, zapomnianych przez wiekszosc rejonow drog, gdzie najlepszym pojazdem jest traktor albo czołg. Tam najczesciej ludzie nie posiadaja samochodów i sa uzaleznieni od omunikacji zbiorowej. Sredni zywot zawieszenia autobusu na Solcu czy Mroczy oscyluje w granicach 2 miesiecy. Inna sprawa to pękające konstrukcje autobusów opartych na kratownicach. Na niektóre drogi nadaja sie wyłacznie stare autobusy na ramie. Itd, itd...
Nadal mało Ci argumentów??
[/quote]ŁukaszB pisze:]quote]Tak przemyślałem to co napisał Tom iż tabor F.R. jest w takim stanie czy lepszym jak nasze (MZK) 10 letnie Volva, chodz jego jest starszy
tutaj masz calkowitą rację. widać róznicę.
A to dlatego, że wciąż bardzo dużo osób myśli, że jak coś jest państwowe, to jest niczyje (mysle tu o pracownikach). A w firmach prywatnych to wiadomo, że i szef w kanał wejdzie i wszystkiego przypilnuje. spojrzy na ręce mechanikowi, żeby wszytsko było pożadnie zrobione, a nie przed koncem zmianny na odpierdol.Owszem, ale czemu??
Łatwiej jest zadbać o 10 busów niż o 200. Tu mechanik musi zajżeć do 30 dziennnie a tam, tylko do 2.
W F.R. jako kierman masz stały pojazd, a w mzk sie zdarza, ze dziś jeździsz heblem a jutro conto. Jeżeli kierowca jest przydzielony tlyko do 1. pojazdu to bardziej o niego dba, to zrozumiałe.
Jeśli bym sprzątał autobus i wiem, że w ciągu 2 godzin muszę posprzątać 10 busów, a nie 30 to mogę dokładniej posprzatać, bo mam na to czas.
i jeszcze wiele wiele innych...
To takie szczegóły mają wpływ na wygląd i stan autobusów (ale nie tylko), bo w obu firmach wozi sie tych samych pasażerów i po takich samych drogach.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
To fakt. Szef potrafi wraz z mechanikami siedziec w kanale i składac jakas fure, choc mysle ze bardziej czyni to dla odstresowania. Inna rzecz ze wielu młodych mechaników wiele moze się przy tej okazji nauczyc.zbylut pisze: A to dlatego, że wciąż bardzo dużo osób myśli, że jak coś jest państwowe, to jest niczyje (mysle tu o pracownikach). A w firmach prywatnych to wiadomo, że i szef w kanał wejdzie i wszystkiego przypilnuje. spojrzy na ręce mechanikowi, żeby wszytsko było pożadnie zrobione, a nie przed koncem zmianny na odpierdol.
Tak sie składa, że nasza flota liczy ok. 30 autobusów, co moim zdaniem nie jest mało.Łatwiej jest zadbać o 10 busów niż o 200. Tu mechanik musi zajżeć do 30 dziennnie a tam, tylko do 2.
Takiej praktyki tez musielismy sie nauczyc. Okazuje się ze jest to najlepszy sposob, aby kierowcy dbali o pojazdy, bo jak dzis zarżnie, to jutro bedzie musiał wyjechac rezerwą, za ktorymi chlopacy raczej nie przepadaja.W F.R. jako kierman masz stały pojazd, a w mzk sie zdarza, ze dziś jeździsz heblem a jutro conto. Jeżeli kierowca jest przydzielony tlyko do 1. pojazdu to bardziej o niego dba, to zrozumiałe.
Mozna tu mnozyc przykłady, ze prywatny zawsze bedzie lepiej dbał o swoje. Nie zmienia to faktu, iz stan wielu dróg w mieście, a tym bardziej poza nim jest katastrofalny. Dlatego nie zgodze się z ŁukaszemB.
Tu nie chodzilo o prace z mechanikami lecz o to że kazdy grosz sie liczy, patrzy sie na rece czy nie kradna itp. wiadomo jak to u "prywaciarza"Tom pisze:To fakt. Szef potrafi wraz z mechanikami siedziec w kanale i składac jakas fure, choc mysle ze bardziej czyni to dla odstresowania. Inna rzecz ze wielu młodych mechaników wiele moze się przy tej okazji nauczyc.zbylut pisze: A to dlatego, że wciąż bardzo dużo osób myśli, że jak coś jest państwowe, to jest niczyje (mysle tu o pracownikach). A w firmach prywatnych to wiadomo, że i szef w kanał wejdzie i wszystkiego przypilnuje. spojrzy na ręce mechanikowi, żeby wszytsko było pożadnie zrobione, a nie przed koncem zmianny na odpierdol.
Tak sie składa, że nasza flota liczy ok. 30 autobusów, co moim zdaniem nie jest mało.Łatwiej jest zadbać o 10 busów niż o 200. Tu mechanik musi zajżeć do 30 dziennnie a tam, tylko do 2.
Takiej praktyki tez musielismy sie nauczyc. Okazuje się ze jest to najlepszy sposob, aby kierowcy dbali o pojazdy, bo jak dzis zarżnie, to jutro bedzie musiał wyjechac rezerwą, za ktorymi chlopacy raczej nie przepadaja.W F.R. jako kierman masz stały pojazd, a w mzk sie zdarza, ze dziś jeździsz heblem a jutro conto. Jeżeli kierowca jest przydzielony tlyko do 1. pojazdu to bardziej o niego dba, to zrozumiałe.
Mozna tu mnozyc przykłady, ze prywatny zawsze bedzie lepiej dbał o swoje. Nie zmienia to faktu, iz stan wielu dróg w mieście, a tym bardziej poza nim jest katastrofalny. Dlatego nie zgodze się z ŁukaszemB.
30 autobusow to nie jest malo?! A ile to jest malo ? 4-5 ? co to za firma z 5 autobusami ?
Przypisanie sobie autorstwa całości lub części cudzej pracy, jej deformacja lub edycja bez zezwolenia autora
podlega karze grzywny, ograniczeniu wolności lub pozbawieniu wolności do lat 3.
podlega karze grzywny, ograniczeniu wolności lub pozbawieniu wolności do lat 3.
Co maja ukrasc??? koło od autobusu? jak ukradnie klucz to jutro nie bedzie miał czym pracowac, bo kazdy mechanik ma swoj komplet narzedzi, wiec nie oto tu chodzi.ŁukaszB pisze: Tu nie chodzilo o prace z mechanikami lecz o to że kazdy grosz sie liczy, patrzy sie na rece czy nie kradna itp. wiadomo jak to u "prywaciarza"
30 autobusow to nie jest malo?! A ile to jest malo ? 4-5 ? co to za firma z 5 autobusami ?
A tak w ogole chłopie, to co Ty wiesz o komunikacji i jej funkcjonowaniu, skoro twierdzisz, że 30 autobusow to mało?? Spróbuj utrzymać i zarzadzac na poczatek flotą 2 autobusy, to pogadamy...
2 jest nie oplacalne, a czy FR zaczynal od 2 autobusów czy od 10 np. ?Tom pisze:Co maja ukrasc??? koło od autobusu? jak ukradnie klucz to jutro nie bedzie miał czym pracowac, bo kazdy mechanik ma swoj komplet narzedzi, wiec nie oto tu chodzi.ŁukaszB pisze: Tu nie chodzilo o prace z mechanikami lecz o to że kazdy grosz sie liczy, patrzy sie na rece czy nie kradna itp. wiadomo jak to u "prywaciarza"
30 autobusow to nie jest malo?! A ile to jest malo ? 4-5 ? co to za firma z 5 autobusami ?
A tak w ogole chłopie, to co Ty wiesz o komunikacji i jej funkcjonowaniu, skoro twierdzisz, że 30 autobusow to mało?? Spróbuj utrzymać i zarzadzac na poczatek flotą 2 autobusy, to pogadamy...
Kazdy ma swoje racje, ja przy swojej zostane. Ale przykre jest to ! że F.R. nie potrafi sobie zorganizować holownika, a musi przyjezdzac drugi autobus i na srodku drogi musi przy nim pare osob dlubac ;] For Bus tez nie ma, ale ich autobusy sie tak nie psują ;]
Przypisanie sobie autorstwa całości lub części cudzej pracy, jej deformacja lub edycja bez zezwolenia autora
podlega karze grzywny, ograniczeniu wolności lub pozbawieniu wolności do lat 3.
podlega karze grzywny, ograniczeniu wolności lub pozbawieniu wolności do lat 3.
zaczynał od 3 transitów na trasie bydgoszcz - wtelno I wbrew pozorom dwa moga być bardziej opłacalne niz 30.ŁukaszB pisze:2 jest nie oplacalne, a czy FR zaczynal od 2 autobusów czy od 10 np. ?
Twoje prawo, ale wierz mi, że ja na codzien mam zwiazek z komunikacja od srodka, a nie na zasadzie bycia miłosnikiem.Kazdy ma swoje racje, ja przy swojej zostane.
Tu własnie objawia się Twoja indolencja w temacie. MZK majac 200 autobusów na raptem 2 holowniki. My majac 30 nie widzimy takiej potrzeby. W biznesie nie kupuje się niepotrzebnych zabawek, bo mam taki kaprys. Za cięzarówke tez trzeba płacic podatek od srodków transportu, ubezpieczenie, przeglady, winiety, itd, itp. Więc pytam się po co, skoro równiez dobrze mozna sciagnąc jeden autobus drugim z rezerwy.Ale przykre jest to ! że F.R. nie potrafi sobie zorganizować holownika, a musi przyjezdzac drugi autobus i na srodku drogi musi przy nim pare osob dlubac ;] For Bus tez nie ma, ale ich autobusy sie tak nie psują ;]
Nie wiem czy zauwazyłes, ze również przy autobusach MZK pojawia się serwis (Lubliny). Czasem nie trzeba zjeżdzac awaryjnie do bazy by usunąc usterkę. Robi się to na miejscu i autobus jedzie dalej.
Co do porównań z For-Busem, to nie przecze ze tabor maja lepszy, bo młodszy i moze przez to mniej awaryjny, ale my na czas płacimy kierowcom i odprowadzamy za nich ZUS. Coś za cos....
Ostatnio zmieniony 2007-08-02, 02:07 przez Tom, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja nie jestem milosnikiem ;pTom pisze:Twoje prawo, ale wierz mi, że ja na codzien mam zwiazek z komunikacja od srodka, a nie na zasadzie bycia miłosnikiem.
I nie wiesz jak w For-Busie jest od srodka z kolei ;>
Skończmy temat bo juz schodzi na zła strone ;]
Dobrej nocy
Przypisanie sobie autorstwa całości lub części cudzej pracy, jej deformacja lub edycja bez zezwolenia autora
podlega karze grzywny, ograniczeniu wolności lub pozbawieniu wolności do lat 3.
podlega karze grzywny, ograniczeniu wolności lub pozbawieniu wolności do lat 3.
To wiele tłumaczyŁukaszB pisze: Ja nie jestem milosnikiem ;p
Tak się składa, że konkurencja patrzy sobie na rece. Poza tym ostatnio było głosno o umorzeniu postepowania przeciwko panu O. właścicielowi For-Busa za niepłacenie składek ZUS Mial bagatela oki 420 tyś zaległosci....I nie wiesz jak w For-Busie jest od srodka z kolei ;>
Niech i tak bedzie, ale pamiętaj, że komunikacja to nie symulator, gdzie w kazdej chwili mozesz wyjść z gry i za chwile wrocic do niej. To codzienna ciezka orka, stad mysle ze moje argumenty przytłaczaja Twoje.Skończmy temat bo juz schodzi na zła strone ;]
Dobrej nocy
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
Ale dyskusja Jedyna droga po której jeździ F.R Bus i nie jest dziurawa(w miarę) to DK nr 25, a reszta to kompletna masakra, jechałem raz setrą do Pieczysk a ta już tam podskakiwała, także zwykle jeżdzę do Szczecinka przez Koronowo i inne więc wiem
Ostatnio zmieniony 2009-04-27, 20:12 przez Krzysztof Juszczak, łącznie zmieniany 1 raz.
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N