Modernizacja dworca "Bydgoszcz Główna"
Moderator: spooney
Modernizacja dworca "Bydgoszcz Główna"
Na peron drugi także jest winda, na przeciwko schodów na peron.
A222, A223, 579, 655, 812, 867, 897
275+276, 316+317, 229+252, 295+299
2459
275+276, 316+317, 229+252, 295+299
2459
-
- Posty: 1794
- Rejestracja: 2014-02-16, 09:29
Modernizacja dworca "Bydgoszcz Główna"
stacja Bydgoszcz Dziadostwo Główne - w kolejności negatywnych skutków zidiocenia projektanta - WSTYD!:
- 4 schodki na wejściu z ulicy, na dodatek z porowatymi powierzchniami podstopni (podjazdy daleko z boku i wejścia podziemne z Dworcowej nie ratują sytuacji),
- brak schodów ruchomych na perony, za małe windy,
- niskie perony (nie na wysokości podłogi wagonu),
- słup konstrukcyjny fi 1,5m na zakręcie z kas do tunelu, gdzie idą tłumy; nieco mniejszy zaraz za samym wejściem głównym w stronę głównych schodów,
- główne schody wejściowe i schody ruchome prowadzące bokiem, prosto w ścianę, a nie w docelowym kierunku, co powoduje zderzanie się ludzi idących do kas, idących do/z tunelu, oczekujących w holu; schody ruchome za wąskie względem natężenia ruchu,
- schodek w wejściu na peron 1,
- pozostawienie minimalnej szerokości chodnika przed budynkiem (na dodatek zastawiony jest wiatą infokiosku).
Dalsze idiotyzmy, ale jeszcze dające się poprawić:
- za krótkie zadaszenia peronów wzdłuż i wszerz,
- ławki w holu głównym ustawione na drodze ze schodów do kas i do/z tunelu,
- elektroskrzynki wszędzie,
- mega wiata nad mikro infokioskiem, która zaraz stanie się palarnią,
Za 30 lat kolejne burzenie pewne.
- 4 schodki na wejściu z ulicy, na dodatek z porowatymi powierzchniami podstopni (podjazdy daleko z boku i wejścia podziemne z Dworcowej nie ratują sytuacji),
- brak schodów ruchomych na perony, za małe windy,
- niskie perony (nie na wysokości podłogi wagonu),
- słup konstrukcyjny fi 1,5m na zakręcie z kas do tunelu, gdzie idą tłumy; nieco mniejszy zaraz za samym wejściem głównym w stronę głównych schodów,
- główne schody wejściowe i schody ruchome prowadzące bokiem, prosto w ścianę, a nie w docelowym kierunku, co powoduje zderzanie się ludzi idących do kas, idących do/z tunelu, oczekujących w holu; schody ruchome za wąskie względem natężenia ruchu,
- schodek w wejściu na peron 1,
- pozostawienie minimalnej szerokości chodnika przed budynkiem (na dodatek zastawiony jest wiatą infokiosku).
Dalsze idiotyzmy, ale jeszcze dające się poprawić:
- za krótkie zadaszenia peronów wzdłuż i wszerz,
- ławki w holu głównym ustawione na drodze ze schodów do kas i do/z tunelu,
- elektroskrzynki wszędzie,
- mega wiata nad mikro infokioskiem, która zaraz stanie się palarnią,
Za 30 lat kolejne burzenie pewne.
-
- Posty: 1794
- Rejestracja: 2014-02-16, 09:29
Modernizacja dworca "Bydgoszcz Główna"
I przy okazji uraczyli nas nowym głośniejszym sygnałem zapowiedzi, który się niesie za dnia i w nocy na całe centrum (np. Gdańska, Park Kochanowskiego)
Czy u Was też tak napierdala w dzień i w nocy???
Czy u Was też tak napierdala w dzień i w nocy???
Modernizacja dworca "Bydgoszcz Główna"
Ja słyszałem ten sygnał na R. Jagiellonów ;) Stary też się niósł jak były nowe głośniki.
- Hubert_865
- Posty: 377
- Rejestracja: 2014-08-04, 23:42
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Modernizacja dworca "Bydgoszcz Główna"
Ten nowy sygnał jest beznadziejny
Na Ugorach go nawet słychać
Na Ugorach go nawet słychać
Modernizacja dworca "Bydgoszcz Główna"
Taki sam jak w Warszwie, wszędzie robią takie same ;)
-
- Posty: 1794
- Rejestracja: 2014-02-16, 09:29
Modernizacja dworca "Bydgoszcz Główna"
Gdzie jeszcze u Was słychać, jak daleko od dworca?
Modernizacja dworca "Bydgoszcz Główna"
Na Błoniu słyszę, i na Bielawach Nie przeszkadza mi to w ogóle, wkomponowuje się w uliczny hałasmontenegro pisze:Gdzie jeszcze u Was słychać, jak daleko od dworca?
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 119
- Rejestracja: 2014-10-13, 08:28
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Modernizacja dworca "Bydgoszcz Główna"
Ale niby co, ja mieszkam na Bocianowie i nic nie słyszę, może głuchy jestem
58 PLAC KOŚCIELECKICH <--> SMUKAŁA
MZK Bydgoszcz #662 #666
MZK Bydgoszcz #662 #666
-
- Posty: 1794
- Rejestracja: 2014-02-16, 09:29
Modernizacja dworca "Bydgoszcz Główna"
W uliczny hałas, w dzień, na ulicy - jest ok. Ale wieczorem, w centrum, przy uchylonym oknie, co kilkanaście sekund napierdala głośne bimbanie.
Modernizacja dworca "Bydgoszcz Główna"
Pięknie wygląda, ten odebrany, zalany w kilku miejscach hol główny.
-
- Posty: 1794
- Rejestracja: 2014-02-16, 09:29
Modernizacja dworca "Bydgoszcz Główna"
a przy jednych z drzwi wejściowych, tych na wysokości początku schodów ruchomych, nie zwykłych, deszcz się leje po ścianie zewnętrznej między daszkiem a mechanizmem drzwi
BUBEL
BUBEL
Modernizacja dworca "Bydgoszcz Główna"
A w okolicy wciąż mamy tabliczkę z napisem "Dojście do budynku dworca tymczasowego"
Modernizacja dworca "Bydgoszcz Główna"
Na budynku dworca zegar już pokazuje godzinę
Wspomnienia starego dworca wracają
Wspomnienia starego dworca wracają
A222, A223, 579, 655, 812, 867, 897
275+276, 316+317, 229+252, 295+299
2459
275+276, 316+317, 229+252, 295+299
2459
Re: Modernizacja dworca "Bydgoszcz Główna"
Ostatnio jak jeździłem do Rycerskiej to ten zegar spieszył się o jakieś 3 minuty względem GPSu.
W sumie lepiej tak niż miałby się spóźniać te 3 minuty... Sugerując się takim czasem ktoś mógłby wtedy nie zdążyć na pociąg ;)
W sumie lepiej tak niż miałby się spóźniać te 3 minuty... Sugerując się takim czasem ktoś mógłby wtedy nie zdążyć na pociąg ;)
- Hubert_865
- Posty: 377
- Rejestracja: 2014-08-04, 23:42
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Modernizacja dworca "Bydgoszcz Główna"
W Warszawie jest nasz od tyłulukasn26 pisze:Taki sam jak w Warszwie, wszędzie robią takie same ;)
Modernizacja dworca "Bydgoszcz Główna"
Jak byłem tam przedwczoraj (3.11) to spieszył się o 2 minutyLuigi pisze:Ostatnio jak jeździłem do Rycerskiej to ten zegar spieszył się o jakieś 3 minuty względem GPSu.
Modernizacja dworca "Bydgoszcz Główna"
Dzisiaj nadal, tak jak od kilku dni śpieszy się o 2 minuty.
A222, A223, 579, 655, 812, 867, 897
275+276, 316+317, 229+252, 295+299
2459
275+276, 316+317, 229+252, 295+299
2459
Modernizacja dworca "Bydgoszcz Główna"
To dobrze, przynajmniej może jakaś garstka spóźnialskich dzięki temu zdąży na swój pociąg :D
Modernizacja dworca "Bydgoszcz Główna"
Zegar nie działał, ale już włączony. O godz. 9 rano pokazuje 21:30, natomiast tablica duża ITS 23:00.
Edit: Znowu nie działa, ale duża tablica ITS zaczęła, coś za coś
Edit: Znowu nie działa, ale duża tablica ITS zaczęła, coś za coś
A222, A223, 579, 655, 812, 867, 897
275+276, 316+317, 229+252, 295+299
2459
275+276, 316+317, 229+252, 295+299
2459
-
- Posty: 1794
- Rejestracja: 2014-02-16, 09:29
Modernizacja dworca "Bydgoszcz Główna"
niewyregulowane zegary:
brak dojazdu karetki:
btw - ściszyli bimbanie?
Modernizacja dworca "Bydgoszcz Główna"
Albo mi się wydaje albo poza nowym gongiem pojawił się syntezator zamiast zapowiadaczki.
Modernizacja dworca "Bydgoszcz Główna"
Pół na pół zapowiada. Syntezator zaczął zapowiadać też
A222, A223, 579, 655, 812, 867, 897
275+276, 316+317, 229+252, 295+299
2459
275+276, 316+317, 229+252, 295+299
2459
Modernizacja dworca "Bydgoszcz Główna"
i zegar zaczął działać
Re: Modernizacja dworca "Bydgoszcz Główna"
TestyIgnacy pisze:Pół na pół zapowiada. Syntezator zaczął zapowiadać też
- Hubert_865
- Posty: 377
- Rejestracja: 2014-08-04, 23:42
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Modernizacja dworca "Bydgoszcz Główna"
O nie... Te panie mają tak fajne głosy...
Modernizacja dworca "Bydgoszcz Główna"
Szkoda, że ma te Panie zastąpić jakiś syntezator, który mówi jak robot, czasami niewyraźnie i niepłynnie, a czasem nawet sylabami. Znam te Panie osobiście i szkoda, że je zastępuje komputer.
A222, A223, 579, 655, 812, 867, 897
275+276, 316+317, 229+252, 295+299
2459
275+276, 316+317, 229+252, 295+299
2459
-
- Członek Stowarzyszenia
- Posty: 119
- Rejestracja: 2014-10-13, 08:28
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Modernizacja dworca "Bydgoszcz Główna"
Na PKS-ie zapowiada syntezator i brzmi to co najmniej dziwnie...
58 PLAC KOŚCIELECKICH <--> SMUKAŁA
MZK Bydgoszcz #662 #666
MZK Bydgoszcz #662 #666
-
- Posty: 1794
- Rejestracja: 2014-02-16, 09:29
Re: Modernizacja dworca "Bydgoszcz Główna"
Mała aktualizacja:stacja Bydgoszcz Dziadostwo Główne
- słup konstrukcyjny fi 1,5m na zakręcie z kas do tunelu, gdzie idą tłumy,
- główne schody wejściowe i schody ruchome prowadzące bokiem, prosto w ścianę, a nie w docelowym kierunku, co powoduje zderzanie się ludzi idących do kas, idących do/z tunelu,
- ławki w holu głównym ustawione na drodze ze schodów do kas i do/z tunelu,
- mega wiata nad mikro infokioskiem, która zaraz stanie się palarnią,
Za 30 lat kolejne burzenie pewne.
- przejście na skróty za słupem zastawione taśmą i śmietnikiem = jeszcze dłuższa droga,
- po 3 miesiącach (!) tłoku i wpadania pasażerów na siebie, wśród pseudo-zachwytów nad inwestycją, jeden (!) komplet ławek został zdemontowany sprzed schodów ruchomych i przestawiony wgłąb hali,
- mega-wiata już JEST palarnią, podobnie jak podjazdy pod daszkiem dla niepełnosprawnych, zaś z mikro-infokiosku prawie nikt nie korzysta = zmarnowana przestrzeń publiczna,
- ponadto aby usprawnić dojście do dworca, należy poszerzyć przejście dla pieszych przed samym budynkiem, tak aby je "wyprostować" żeby prowadziło w linii prostej od zachodniego chodnika ul. Dworcowej do tej części schodów i wejścia, za którymi znajduje się bezpośrednio początek schodów ruchomych,
(- bimbanie nadal napierdala po mieście)