Tutaj opis jak się zamawia "Telebusa" w Krakowie:
Kiedy i jak można skorzystać z Tele-busa ?
Zamówienie Tele-busa można zgłaszać:
O w dzień podróży, jednak nie później niż 30 min. przed jej planowanym rozpoczęciem
O na dowolny dzień w bieżącym tygodniu,
O na dni w kolejnych tygodniach; w tym przypadku pasażer musi zadzwonć ponownie w sobotę lub niedzielę poprzedzającą tydzień, w którym ma nastąpić realizacja usługi po to, by poznać dokładny czas przyjazdu autobusu na wskazany przystanek.
Uwaga!
Ze względu na czas pracy dyspozytorni zamówienia kursów odbywających:
1. od poniedziałku do piątku, w godz. od 21.30 do 23.00 muszą zostać zgłoszone najpóźniej do godz. 21.00 danego dnia
2. we wszystkie dni tygodnia przed godz. 7.30 muszą zostać zgłoszone dzień wcześniej
--------------------------------
Jak zamówić i skorzystać z Tele-busa ?
1.Zadzwoń do dyspozytorni Tele-bus pod jeden z dwóch numerów: 800 54 17 17; 12 254 17 17
2.Podaj dyspozytorowi swoje imię i nazwisko lub kod klienta, jeśli dokonałeś już rejestracji,
a następnie
a.wskaż czas (dzień, godzinę), wybrany przystanek, z którego chciałbyś wyruszyć oraz przystanek docelowy, lub
b.wskaż czas (dzień i godzinę), w którym chciałbyś się znaleźć na przystanku docelowym oraz przestanek, z którego chcesz rozpocząć podróż
c.poczekaj na potwierdzenie dyspozytora i numer Tele-busa , do którego masz wsiąść
3.Udaj się na wskazany przez siebie przystanek w odpowiednim czasie i wsiądź do niebiesko-zielonego Tele-busa o wskazanym numerze.
http://www.mpk.krakow.pl/pl/tele-bus/ja ... -tele-bus/
http://www.mpk.krakow.pl/pl/tele-bus/ja ... tele-busa/