PKS Bydgoszcz sprzedaje autobusy
Moderator: spooney
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
PKS Bydgoszcz sprzedaje autobusy
Pozostawię bez komentarza, mam nadzieję, że nikt nie kupi...
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T620653
Sprzedają na allegro jeszcze nowe MA3 203...
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T620653
Sprzedają na allegro jeszcze nowe MA3 203...
Ostatnio zmieniony 2009-10-26, 17:57 przez Krzysztof Juszczak, łącznie zmieniany 2 razy.
ZTM Poznań 12 16 51 85 91 201 234 235
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N
ZDMiKP Bydgoszcz 52 55 59 71 32N 35N
-
- Posty: 754
- Rejestracja: 2007-07-27, 20:32
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
Ale kit że pierwszy właściciel ;p
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T888598
a cały czas stoi pod płotkiem przy PKS'ie
Trzeba pstryknąć jakąś Mu fotkę
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T888598
a cały czas stoi pod płotkiem przy PKS'ie
Trzeba pstryknąć jakąś Mu fotkę
-
- Posty: 5528
- Rejestracja: 2007-01-06, 01:09
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
kit to sobie możesz kolegom wciskać , a przegub jest w PKS-ie od nowości i sprowadzany był z Finlandii ( Finalndii ?? )...B616 też jest od nowości u nas.Ale kit że pierwszy właściciel ;p
http://www.otomoto.pl/ind...show&id=T888598
a cały czas stoi pod płotkiem przy PKS'ie
Trzeba pstryknąć jakąś Mu fotkę
Myślę, ze jakiś przewoźnik będzie miał z nich jeszcze pociechę szczególnie z przeguba, który jest sporo starszy od tych z MZK, a ile lepiej utrzymany...
//mc - sprawdzajcie posty przed wysłaniem, takie błędy strasznie rażą...
Kubica by Renault...
-
- Posty: 754
- Rejestracja: 2007-07-27, 20:32
Czy jest lepiej utrzymany niż te w MZK to nie dyskutuję, ale czy w ogóle jakiś autobus jest tam dobrze utrzymany...? Przyjrzyj się tyłom Trampów jakie są tłuste i brudne od spalin... Jak dymią ruszając... To był jeden z powodów dlaczego podziękowałem tej firmie... Wiesz jak to jest jak przychodzisz na 3:20 rano, a w wozie nie ma ani oleju, ani płynu (borygo)a ile lepiej utrzymany
Najbardziej mnie rozwala jak w ogłoszeniu pisze: serwisowane w ASO... Jakie ASO?? Przysłowiowy pan Józek z Jagielońskiej co jest obrażony, że ma naprawić ogrzewanie, bo zimą jest zimno??
Ostatnio zmieniony 2008-10-31, 13:30 przez ikarusiarz, łącznie zmieniany 1 raz.
O to czy płyn jest czy go niema dba gł. kierowca wykonując OC, mycia również wymaga dopilnowania bo "myjkowi" nie wykonują swojej pracy dobrze jeśli się ich nie dopilnuje...mechanicy również mają swoje humory ale wszystko da się załatwić jak się chce.Czy jest lepiej utrzymany niż te w MZK to nie dyskutuję, ale czy w ogóle jakiś autobus jest tam dobrze utrzymany...? Przyjrzyj się tyłom Trampów jakie są tłuste i brudne od spalin... Jak dymią ruszając... To był jeden z powodów dlaczego podziękowałem tej firmie... Wiesz jak to jest jak przychodzisz na 3:20 rano, a w wozie nie ma ani oleju, ani płynu (borygo)
Najbardziej mnie rozwala jak w ogłoszeniu pisze: serwisowane w ASO... Jakie ASO?? Przysłowiowy pan Józek z Jagielońskiej co jest obrażony, że ma naprawić ogrzewanie, bo zimą jest zimno??
Po twoim podejściu widzę, że przychodzisz do pracy i nic Cie nie interesuje, „odpękasz” swoje i do domu...
Co do pracy to nikt nie zmuszał Cię tam pracować. ...
P.S
Z ASO to się zgodzę, że trochę śmieszy...co prawda wysokie pokłady serwisowane są gł. w Nowej Wsi (prócz obsługi), ale tutaj chodzi gł. o wyszukiwarkę na „otomoto”...
A nazwę Jagiellońska piszemy przez dwa "ll" mój drogi...
Kubica by Renault...
-
- Posty: 2888
- Rejestracja: 2007-01-06, 14:02
Kierowca jest od bezpiecznego jeżdżenia, a nie od pilnowania stanu wozu... .Łukasz pisze:O to czy płyn jest czy go niema dba gł. kierowca wykonując OC, mycia również wymaga dopilnowania bo "myjkowi" nie wykonują swojej pracy dobrze jeśli się ich nie dopilnuje...mechanicy również mają swoje humory ale wszystko da się załatwić jak się chce.
Po twoim podejściu widzę, że przychodzisz do pracy i nic Cie nie interesuje, „odpękasz” swoje i do domu...
Co do pracy to nikt nie zmuszał Cię tam pracować. ...
Ze względu na dobro Stowarzyszenia zawieszam swoją działalność w jego obrębie.
-Kontakt tylko telefoniczny, z forum jestem wylogowany.
-Kontakt tylko telefoniczny, z forum jestem wylogowany.
Teraz to już przesadzacie...Kierowca jest od bezpiecznego jeżdżenia, a nie od pilnowania stanu wozu... .
Przykładowo:
Kupujesz nowe auto i jesteś zobowiązany co 1 tys. km. spr. stan oleju w silniku inaczej jeśli tego nie dopilnujesz jesteś odpowiedzialny z uszkodzenia spowodowane brakiem oleju. Tu jest podobnie. Każdy kierowca powinien przeznaczyć 5 min. na Obsługę Codzienną i spr. stan oleju i płynu chłodzącego. Firma o tym informuje i nawet uwzględnia w karcie drogowej i płaci Ci za ten czas. Nikt nie będzie kazał Ci naprawiać autobusu pewnie, że tak, ale to są pdst.
Ciekawi mnie jakie zasady panują w FR...
Kubica by Renault...
Ja również się nie zgodzę, że rola kierowcy kończy się na jeżdzeniu.
U nas również kierowca ma obowiązek sprawdzić stan płynów przed wyjazdem z bazy, a jesli stwierdzi niedobór któregoś, warsztat uzupełnia. Ponadto zjeżdzając na bazę, jeśli stwierdził w ciągu dnia jakieś usterki, zostawia autobus przed warsztatem z kartką co nie gra, względnie osobiście informuje mechaników i jedzie do domu. Jeśli usterka jest poważniejsza, rano wyjeżdza wóz z rezerwy, a uszkodzony jest naprawiany.
U nas również kierowca ma obowiązek sprawdzić stan płynów przed wyjazdem z bazy, a jesli stwierdzi niedobór któregoś, warsztat uzupełnia. Ponadto zjeżdzając na bazę, jeśli stwierdził w ciągu dnia jakieś usterki, zostawia autobus przed warsztatem z kartką co nie gra, względnie osobiście informuje mechaników i jedzie do domu. Jeśli usterka jest poważniejsza, rano wyjeżdza wóz z rezerwy, a uszkodzony jest naprawiany.
Ja również się nie zgodzę, że rola kierowcy kończy się na jeżdzeniu.
U nas również kierowca ma obowiązek sprawdzić stan płynów przed wyjazdem z bazy, a jesli stwierdzi niedobór któregoś, warsztat uzupełnia. Ponadto zjeżdzając na bazę, jeśli stwierdził w ciągu dnia jakieś usterki, zostawia autobus przed warsztatem z kartką co nie gra, względnie osobiście informuje mechaników i jedzie do domu. Jeśli usterka jest poważniejsza, rano wyjeżdza wóz z rezerwy, a uszkodzony jest naprawiany.
BRAWO! Dzięki Tom właśnie o to dokładnie mi chodziło
Tyle, że u nas istnieje tak zwana "książka pojazdu" z wpisanymi usterkami i naprawami.
Kubica by Renault...
-
- Posty: 754
- Rejestracja: 2007-07-27, 20:32
Drodzy miłośnicy!! Mój post nie dotyczył obowiązków kierowcy.. Czytaj kolego Łukaszu uważniej. Zacytuję:
Zauważ, że jednak sprawdziłem pojazd, czyli nie miałem tego obowiązku gdzieś.. Chore jest dla mnie że pojazd wykonuje około dwustu kilometrów dziennie i jest pozbawiony totalnie podstawowych płynów, jak:olej i borygo. Przykład? Proszę bardzo. Niejaki B115 zużywał 10litrów wody na dzień pracy. Wiem bo latałem jak osioł z butelkami.. Miał przez przynajmniej 5miesięcy pęknięty.. silnik.. Tak przyjacielu silnik. Wszyscy na to lali.. Posiadał sprawne wspomaganie sprzęgła, ale na Kujawskiej z górki prawie zakończyłem swe życie-nie posiadał hamulców..
B025 miał klocki drewniane na pedałach, bo nie miał wspomagania sprzęgła, ani hamulca. Na pedał "gazu" trza było stawać bo też ciężko chodził..
Volvo przegubowe-tez jeździłem, też na pedale stawałem..
H10-ątki-proszę bardzo: żadne nie miało sprawnego ogrzewania.
MANy z Solca-Jednemu wiatrak odleciał po paru dniach jazdy-ASO.. miało gdzieś uwagi kierowcy.. Żeby naprawić ogrzewanie jeden kierowca musiał "pod..lić" mechaników na samej górze..
Dla przykładu powiem Ci bracie, że jeździłem ciężarówką. pokonywałem nią setki kilometrów i jakoś nie wlewałem co dzień oleju i boryga.. Ba robiłem to co 2miesiące i to po 2litry..
Nikt Ci nie będzie kazał naprawiać autobusu.. Ale pierdoły opowiadasz. Oficjalnie nie.. Ale na rozmowach pewien Pan mówi Ci, to i tamto, ze liczą się zyski..
Tak dla ciekawostki dodam, że w obowiązkach kiermana było sprawdzenie przymocowania kół.. Mamy 21 wiek, a koła się przykręca maszynami. Przez tyle lat jazdy TIR-ami nawet nie wpadłem na to, aby to zrobić. Wiadomo, że przed każdym ruszeniem sprawdzałem światła, połączenie z naczepą, oblazłem zestaw dookoła, popatrzałem na opony. Ale wyciągać klucz i dokręcać koła..
Pozdrawiam
)Wiesz jak to jest jak przychodzisz na 3:20 rano, a w wozie nie ma ani oleju, ani płynu (borygo
Zauważ, że jednak sprawdziłem pojazd, czyli nie miałem tego obowiązku gdzieś.. Chore jest dla mnie że pojazd wykonuje około dwustu kilometrów dziennie i jest pozbawiony totalnie podstawowych płynów, jak:olej i borygo. Przykład? Proszę bardzo. Niejaki B115 zużywał 10litrów wody na dzień pracy. Wiem bo latałem jak osioł z butelkami.. Miał przez przynajmniej 5miesięcy pęknięty.. silnik.. Tak przyjacielu silnik. Wszyscy na to lali.. Posiadał sprawne wspomaganie sprzęgła, ale na Kujawskiej z górki prawie zakończyłem swe życie-nie posiadał hamulców..
B025 miał klocki drewniane na pedałach, bo nie miał wspomagania sprzęgła, ani hamulca. Na pedał "gazu" trza było stawać bo też ciężko chodził..
Volvo przegubowe-tez jeździłem, też na pedale stawałem..
H10-ątki-proszę bardzo: żadne nie miało sprawnego ogrzewania.
MANy z Solca-Jednemu wiatrak odleciał po paru dniach jazdy-ASO.. miało gdzieś uwagi kierowcy.. Żeby naprawić ogrzewanie jeden kierowca musiał "pod..lić" mechaników na samej górze..
Dla przykładu powiem Ci bracie, że jeździłem ciężarówką. pokonywałem nią setki kilometrów i jakoś nie wlewałem co dzień oleju i boryga.. Ba robiłem to co 2miesiące i to po 2litry..
Oj bracie chyba znasz PKS od biura.. Firma uwzględniała (za moich czasów) 15 minut po zjeździe.. Niestety kończyło się często na godzinie od zjazdu- kolejka na myjni. Oczywiście to była dla dobra ojczyzny..Firma o tym informuje i nawet uwzględnia w karcie drogowej i płaci Ci za ten czas. Nikt nie będzie kazał Ci naprawiać autobusu pewnie, że tak, ale to są pdst.
Nikt Ci nie będzie kazał naprawiać autobusu.. Ale pierdoły opowiadasz. Oficjalnie nie.. Ale na rozmowach pewien Pan mówi Ci, to i tamto, ze liczą się zyski..
Tak dla ciekawostki dodam, że w obowiązkach kiermana było sprawdzenie przymocowania kół.. Mamy 21 wiek, a koła się przykręca maszynami. Przez tyle lat jazdy TIR-ami nawet nie wpadłem na to, aby to zrobić. Wiadomo, że przed każdym ruszeniem sprawdzałem światła, połączenie z naczepą, oblazłem zestaw dookoła, popatrzałem na opony. Ale wyciągać klucz i dokręcać koła..
Pozdrawiam
dokręcanie kół
wystarczyło na „gumiarnię” podjechać pneumatyk i po sprawie...
kierowcę, który pod.... mechaniorów bardzo dobrze znam :D i należało im się
w przegubie bywałem parę razy i nic się nie działo z pedałem gazu takiego...
B115 owszem miało takie problemu, ale dostało nareszcie silnik od złomowanego trampa z 2000 roku
co do innych napraw owszem bywają "rewelacje" ale wcale nie tak często
do mechaników sam powinieneś mieć odpowiednie podejście i wszystko gra, ale dziwie sie, że nikt w twojej karierze w PKS-ie Ci tego nie powiedział
wystarczyło na „gumiarnię” podjechać pneumatyk i po sprawie...
kierowcę, który pod.... mechaniorów bardzo dobrze znam :D i należało im się
w przegubie bywałem parę razy i nic się nie działo z pedałem gazu takiego...
B115 owszem miało takie problemu, ale dostało nareszcie silnik od złomowanego trampa z 2000 roku
co do innych napraw owszem bywają "rewelacje" ale wcale nie tak często
do mechaników sam powinieneś mieć odpowiednie podejście i wszystko gra, ale dziwie sie, że nikt w twojej karierze w PKS-ie Ci tego nie powiedział
Kubica by Renault...
-
- Posty: 754
- Rejestracja: 2007-07-27, 20:32
Ale "gumiarnia" i mechanicy nie zawsze (przynajmniej za mnie) pracowali w nocy. I tu była zagadka: Skąd wyczarować olej o 3 rano?? W nocnym "Społem" miałem kupić "Kujawski"??\wystarczyło na „gumiarnię” podjechać pneumatyk i po sprawie...
Czyli jakie?? Kupowanie spirytualiów, fundowanie dziewczyn z agencji, ciągłe "pod..lanie", klękanie na kolanach przed "obermechanikiem"..do mechaników sam powinieneś mieć odpowiednie podejście i wszystko gra, ale dziwie sie, że nikt w twojej karierze w PKS-ie Ci tego nie powiedział
Pozdrawiam Cię Łukaszu i nie ciągnijmy tego wątku dalej, no chyba że przy herbacie i bez dyktafonów..
- Marcin_558
- Posty: 1207
- Rejestracja: 2007-01-06, 17:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Przegubowiec VolvoB10MA # B722 powrócił na trasę. Jeżdził dziś na linii Unibus : Solec Kujawski.
> MZK Bydgoszcz <> PKS Bydgoszcz <> FR Bus/STbus - Sobieszczański <> IREX Trans/Meteor Jaworzno <
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019
A220, A127, A128, 858, 885, 437, 558 // 56 GLINKI BFM/56P PARK PRZEMYSŁOWY BIUROWIEC <-> BELMA //
62 BELMA/62L LISIA <-> GARBARY // 92 MUROWANIEC/ŁOCHOWO <-> BŁONIE // Komunikacja Powiatowa 2019
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T1401197
/o: może zamiast samego "suchego" linku na przyszłość napisałbyś jeszcze co się pod nim kryje czy jakiego wozu dotyczy, link po jakimś czasie będzie nieaktualny a tak chociaż ślad w postaci opisu pozostanie na forum
/o: może zamiast samego "suchego" linku na przyszłość napisałbyś jeszcze co się pod nim kryje czy jakiego wozu dotyczy, link po jakimś czasie będzie nieaktualny a tak chociaż ślad w postaci opisu pozostanie na forum
Ostatnio zmieniony 2009-10-23, 20:21 przez Przemek L, łącznie zmieniany 2 razy.
Ja zrobię to za przemka ...
Na sprzedaż aktualnie wystawiono:
1.Volvo B10M-60 B812
2.Autosan-a H10-10.02 B720
3.Neoplan-a N316 SHD B429
4.MAN-a UL242 B513
5.Neoplan-a N316U B434 link: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T1106543
6.Volvo B10BLE (wszystkie) link: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T888356
Co do B10BLE ciekawe, że napisali 6 sztuk. Bo jeden jest już oficjalnie wyrejestrowany i skasowany, a B341 ma skończyć tak samo...
Na sprzedaż aktualnie wystawiono:
1.Volvo B10M-60 B812
2.Autosan-a H10-10.02 B720
3.Neoplan-a N316 SHD B429
4.MAN-a UL242 B513
5.Neoplan-a N316U B434 link: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T1106543
6.Volvo B10BLE (wszystkie) link: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T888356
Co do B10BLE ciekawe, że napisali 6 sztuk. Bo jeden jest już oficjalnie wyrejestrowany i skasowany, a B341 ma skończyć tak samo...
Kubica by Renault...
- Krzysztof Juszczak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 2007-02-03, 12:25
- Lokalizacja: Poznań
PKS sprzedaje Autosana H9-21 B403
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T1435206
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T1435206